Spolupráce s Rozběháme Česko

26.01.2023

Skoro vždycky vím, co napsat, protože to mám dopředu promyšlený...teď jsem ale plná skvělých dojmů a emocí zároveň...cítím obrovskou vděčnost a ptám se, jak je to možný?... jakto, že jsem se tak moc dokázala přiblížit jednomu z mých největších snů se zacílením na svoji prodejnu na té malé vsi...a co že to vlastně je?...uz dlouho jsem tu chtela mít canicrossovou speciálku, tedy vybavení pro všechny, kteří chtějí se svými pejsky sportovat...dobu jsem se v tom sama docela plácala, avšak jsem se snažila zjišťovat a hledat praxi s teorií všude možně .

Narazila jsem ale na skupinu běžců s pejsky, kam jsem s naší voresici v prosinci 2021 začala docházet na společné canicrossove výběhy, které vede jedna z ambassadorek Rozběháme Česko a zároveň reprezentantka ČR v mushingu Adéla Škvrnová, kde jsem měla možnost pricichnout k tomu celemu spojenectví, okoukat psy v akci, poslouchat a naslouchat...(Fíně to prospělo, z válečku se stala štíhlá madam)

Na jaře loňského roku jsme s Fíňou vybehly na naše první canicrossove závody ve Vítězné, kde jsme obě nabraly nové zkušenosti, především ty, jak se na takových závodech chovat, reagovat a podobně (pro nás to byl takový sranda beh, dobehly jsme poslední,ale i tak to bylo super, poznaly jsme tam i pár nových pratel)

Na podzim loňského roku jsme měli s Rozběháme Česko (Markétou Myslivcovou a Honzou Bielikem) canicrossové soustředění,které mi přineslo spoustu nových informací a poznatků v praxi(ano, lítala jsem za pejskari, pač Fíňa byla bolavá, takže na praxi jsem byla pozorovatel a posluchač v běhu bez psa)

V prosinci 2022 jsem jela do Plzně do Běžeckého a canicrossového centra Rozběháme Česko na školení kolem postrojů na canicross a tím se započala nová etapa nejen bytí mé samotné, ale i ty moji prodejny(s Fíňou jsme si udělaly bezva celodenní vylet)...aneb sny se naplňují... 

Asi už tušíte a já to odtajním...s Rozběháme Česko jsme navázali spolupráci a jsou mými velkými partnery a přáteli zaroven...Pomohli mi udělat velký krok dopředu a toho kroku já si nesmírně vážím.

 Ještě bych chtěla poděkovat jedné osobě, a tou je Diana Vávrová, naše druha ambassadorka a obrovský tahoun, díky které se mi i spoustu věcí podarilo vykomunikovat

Nyní u nás můžete vybírat nejen ManMat a Nonstop Dogwear , ale i Dragrattan a Musher... 

Budu se snažit být vám tím nejlepším pomocníkem...jen, prosím, k výběru postroje je potřeba vašeho pejska, tak si ho nezapomeňte vždycky přivést s sebou postroj není tričko a je potřeba, aby opravdu dobře padnul

Mám zde i prostor, kde je možnost vybavení vyzkoušet přímo v akci, případně nabízím možnost, kterou můžou využít ti, kteří mají problém se do Hradiště dostat, a to takovou, že můžu v rámci nějakých pár kilometrů v okolí Jaroměře přijet já za vámi a postroje vzít s sebou (nebo o víkendu okolí Dvůr Králové )- po domluvě predem.

 Už nevím úplně, co víc říct, napsat...myšlenkový pochody jsou v zápřahu Já se moc těším z celé spolupráce a svým partnerům Rozběháme Česko ještě jednou z celého srdíčka DEKUJU A těším se na vás, kteří přijedete se svými čtyřnožci , ale i na všechny ostatní...

Chovatelské potřeby Fassati 

CANICROSSOVÁ SPECIÁLKA

NAVŠTIVTE NÁS

Choustníkovo Hradiště 11, 544 42

ZAVOLEJTE NÁM

+420 608 832 172

NAPIŠTE NÁM

kristynafassati@gmail.com

Otevírací doba

PONDĚLÍ - PÁTEK

9:00 - 16:00

SOBOTA

9:00 - 12:00

NEDĚLE

Zavřeno

© 2021 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky