Canicross školení 2022

25.01.2023

Přes 500km dlouhá cesta...několik hodin jízdy nás včera provázelo na cestu do Plzně (I zpet)na školení canicrossových postrojů, tažných postrojů na saně nebo výcvikových řetezů, sedáků, botiček, ale i další nové poznatky.
Budíček byl už ve 4 hodiny ráno...tedy, ono se to celé začalo komplikovat dny předem, kdy nám ochorelo dítko a nic nebylo jistýnakonec vše dopadlo skvěle. S naší ambassadorkou Dianou za Rozbehame Jaroměř jsme se s Fínou svezly do Prahy a v Praze nás čekal přestup na vlak do Plzně...připadala jsem si jak Alenka v říši divů, protože v Praze na vlakaci jsem nebyla ani nepamatuji a už vůbec ne se psem, vlak na který jsme nasedly jel až do Mnichova, takže jsem tajně doufala že dobře vystoupime a další třešnička na dortu byla ta, že panička má zverimex, ale zapomene na náhubek do vlaku...:)naštěstí dělání mrtvého brouka zabralo na výbornou a my se dostaly do velkomesta... Na řadu přišla další říše divů, kdy jsem nebyla schopna se vymotat ze spleti uliček a ulic a s navigací v ruce jak tatar jsem hledala, jak se dostanu 5,5km pěšky do Běžeckého centra, ale naštěstí vím, že líná huba, holý neštěstí, a tak mi pár kolemjdoucích trosku poradilo a po nekolika nachozenych kilometrech navic jsme se dostaly do bodu B...

 Toť ke krátkému cestování tam :)


Od skvělé trenerky canicrossu Markéty Myslivcové se mi dostalo spoustu nových informací, zajímavostí...viděla jsem a měla v ruce postroje, které jsem doposud neznala. Různé střihy, typy, kompromisy...dulezitosti, které mě ani nenapadly...vychytávky a tipy...snad mi to zlepšilo díry, o kterých jsem ani netušila , že jsem měla člověk není vseznalek a musí se vzdělávat a protože tímhle směrem mít tu specialku na canicross moc chci jít, budu se rozvíjet a učit. Moc ráda vám poradím s výběrem postroje a s větším klidem, že je to tak správně.
Těším se z toho, že vám budu moct nabídnout zase kousek víc a s větší jistotou, než jsem doteď byla schopna :)

Chovatelské potřeby Fassati 

CANICROSSOVÁ SPECIÁLKA

NAVŠTIVTE NÁS

Choustníkovo Hradiště 11, 544 42

ZAVOLEJTE NÁM

+420 608 832 172

NAPIŠTE NÁM

kristynafassati@gmail.com

Otevírací doba

PONDĚLÍ - PÁTEK

9:00 - 16:00

SOBOTA

9:00 - 12:00

NEDĚLE

Zavřeno

© 2021 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky